Strony





kartka dla małej Lili

zrobiłam karteczkę dla malutkiej Lili - 
dopiero co urodzonej, z życzeniami dla niej na całe życie i z gratulacjami dla rodziców.

pokusiłam się pokolorować - 
pierwszy raz w życiu - niestety nie mam o tej technice zielonego pojęcia, więc zwyczajnie pokolorowałam stempel

robiłam ją na papierze z nowej kolekcji color hills
papiery z piórkami są boskie.... zresztą jak wszystkie, które do tej pory z CH miałam.

karteczka swoją kolorystyką wpisuje się również w wyzwanie kolorowe na Kwiecie Dolnośląskim i tam też ją zgłaszam :)



FIOLETOWY

6 komentarzy:

  1. Pokolorowałaś wyśmienicie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna :):) Baardzo mi sie podoba :) Zycze Ci Powodzenia w zabawie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wygrasz bo kartka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna i adekwatna do wydarzenia. Piękna

    OdpowiedzUsuń