Strony





skrzynka na skarby cz. 2

Obiecałam, że wkrótce pokażę drugą skrzynkę na skarby, którą zrobiłam jakiś czas temu. 
Czekałam na lepszą pogodę (bardziej słoneczną) żeby zrobić zdjęcia, ale raczej się nie zapowiada więc zdjęcia będą ... pochmurne.

Na tej skrzynce motyw myszki, pomysł zaczerpnięty z szafki nocnej, którą kupiłam na wyprzedaży. Chciałam coś jeszcze dokupić z tych mebelków -  znalazłam w internecie, ale niestety ceny mnie zabiły :( więc do szafeczki zrobiłam skrzynkę a reszta będzie biała.



Na zdjęciach jeszcze moje "szyjątka", na różnym etapie ich powstawania. Wkrótce będą ukończone, jak jeszcze trochę popada to zostanie mi tylko siedzenie w domu i szycie. 



Mimo wszystko życzę wszystkim DUUUUŻŻŻŻŻOOOOO SŁOŃCA

8 komentarzy:

  1. Śliczna! Ja też poproszę wersję dla Fifi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie nie jest pochmurne. Jest wesołe, jak te myszki

    OdpowiedzUsuń
  4. starrrasznie mi się podobają te twoje skrzyneczki zabawkowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Idalia już chowa pierwsze skarby do skrzynki :) dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzyneczka rewelacja!!! wszystko super dobrałaś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna ta skrzynia! :)

    OdpowiedzUsuń